Ce vom învăța în curs Adobe After Effects? - Cursuri

Logo Soft EDU

Cursuri Autodesk, Adobe, Web Design, Corel

Go to content

Ce vom învăța în curs Adobe After Effects?

< ADOBE CC >
Ce invatam in curs After Effects

Curs Adobe After Effects, aici >

Ce vom învăţa în Curs After Effects?

DVD 1
I Introducere
Obţinerea programului, spaţiul de lucru, definirea panourilor de instrumente, preferinţe, setări Cache, memori RAM, scratch disk

I Concepte de bază After Effects

Conceptul de New Project şi New Composition, Interpet Footage.
Keyframes, chei de animaţie.
Modificarea poziţiei, transparenţei şi scării obiectelor cu şi fără animaţie. interpolarea cheilor de animaţie, easy în, easy ouţ, easy easy.
Layers: setarea în Timeline, tranziţii între layere, moduri de umplere – blending modes.
Principii şi direcţii de lucru în animaţie: editarea componentelor şi aplicarea efectelor din After Effects sau din Photoshop.
Animarea simultană a mai multor layere, cu mai mulţi parametri de animare, procedura de duplicare şi divizare a unui layer, Split Layer.
Realizarea unui Slideshow, pregătirea imaginilor în Adobe Photoshop şi crearea unui slideshow la dimensiunile 1080p în After Effects.
Organizarea şi manipularea proiectului, manipularea şi controalele proiectului, scurtături
Lucrul cu sunete în After Effects: importul sunetului, editarea coloanei sonore, navigarea.
Editarea sunetului în programe externe After Effects: lucrul cu Audacity
Efecte: aplicarea efectelor, setările de animaţie ale efectelor, lucrul cu cheile de cadre ale efectelor
Lucrul cu textul, instalarea fonturilor în sistem
Adobe Media Encoder: setări, mod de lucru, formate şi codecuri, Render Queue, importul compoziţiilor, setări TV Broadcast.

III Concepte avansate After Effects

Frame Blending, modificarea FPS şi inversarea sensului de redare video
Forme şi măşti, shapes and masks
Track Matte, tehnici avansate de mascare: Alpha Matte, Alpha Inverted Matte, Luma Matte, Luma Inverted Matte
Importul şi lucrul cu fişiere Photoshop şi Illustrator
Time Stretch şi Time Remap, dilatarea sau contractarea timpului în rularea unui layer
Layere 3D, Camera Layer, Adjustment Layer
Puppet Position Pin, Puppet Advanced Pin, Puppet Startch
Compoziţii “cuib” - nested composition
Secvenţe animate de tip Loop, expresii şi scripturi de mişcare, expresii şi scripturi pentru animare
Lucrul cu Expressions, Wiggle
Clone Stamp Tool
Layer Window şi preview Window

DVD 2

Precompozitii, tracking, green screen

Precompozitiile. Concept, mod de lucru, diferenţa între Precompose şi Nested.
Previzualizarea în două ferestre, una pentru compoziţia principală şi cealaltă pentru compoziţia Nested sau Precompose, Trim Composition to Work Area
Time Remap versus Time Stretch, detalierea conceptelor
Înserarea markerilor de mişcare
Stabilizarea mişcării, metoda Warp Stabilizer, metoda Stabilize Motion, compararea celor două metode
Track Motion, urmărirea mişcării, ataşarea Layerului Null şi a unui obiect, corectarea tracking-ului
Tehnica de extrudare a textului, parametri, layere 3D, motoare de randare, camera layer
Extragerea unei filmări pe ecran verde, Green Screen Footage, înserarea filmării într-o compoziţie cu Track Motion
Aplicaţii Keylight şi Track Motion
Perspective Corner Pin, definirea şi exloatarea tehnicii
AE Mocha CC, pluginul pentru Track Motion, prezentarea tehnicii
Metode de animare sincronizată a culorii textului textului
Erori Mocha AE şi cai de soluţionare, tracker pe mai multe piste
Mocha AE CC Perspective Corner Pin, Track Motion (urmărirea mişcării) şi green screen replacement (înlocuirea ecranului verde) cu Mocha AE CC
Noţiuni şi standarde video. FPS, cadre pe secundă, rezoluţia producţiei video, tehnici de lucru.
Producţia video
Metode de producţie video în pregătirea unei compoziţii, căi de compensare a distorsiunilor lentilei camerei video, stabilizarea filmării, modificarea constantă a vitezei de rulare a filmului, egalizarea culorilor, saturaţiei, strălucirii şi a tonurilor de culoare.
Alternativă la Time Stretch: interpret footage. Compararea rezultatelor exportului pentru cele două metode.
Viteză variabilă a compoziţiei, modificarea secvenţiala a vitezei de rulare a filmului, Time Warp, Posterize Time, analiza şi modificarea cheilor din graficul de mişcare
Time-lapse, pregătirea imaginilor cu ajutorul scripturilor de automatizare în Adobe Photoshop, realizarea time-lapse cu After Effects

DVD 3

IV Animarea textului

Per word animation – animarea textului pe cuvinte
Tracking Animator şi Range Selector
Animaţia textului pentru rotaţie, scalare, opacitate, animarea pe o buclă de 360 grade, particularizarea presetarilor şi automatizarea animării textului
Text on Path, presetari pentru animarea textului, analiza
Per character animation – animarea textului pe litere
Animarea textului pe litere, utilizarea Animator şi Range Selector, Ramp Up, animarea textului cu tipografie dinamică, animaţia Character Offset
Range Selector cu parametrul Offset şi animaţia Character Value, tehnica greşită şi tehnica de lucru corectă
Enable per Character 3D, tehnica de animare 3D a textului
Animarea textului cu Grouping Alignment, animarea inividuala a fiecărei litere
Write on – tehnica simulării scrisului de mână pe o cale cursivă determinată cu Pen Tool

V Expressions – scripturi de animaţie

Extinderea expresiilor asupra altor parametri – text bounce, introducere în Expressions
Legarea prin expression a parametrilor de natură diferită, introducerea automată a expresiilor, Pick Whip, alegea unei expresii din Expression Language, suprascrierea expresiei, editarea expresiei LoopOut, LoopIn, cele mai utile şi folosite scripturi pentru Expressions, expresia Time

VI Camera, Track Camera, 3D Camera

Track Camera
Track Camera, Track Motion, Mocha AE Track şi CC Corner Pin.
Camera Layer
Camera Layer, definire, proprietăţi: focal distance, aperture, depth of field, One Node Camera, Two Node Camera, DOF, Focus Distance, Aperture şi consecinţele setărilor.
Simularea adâncimii pe a treia axă, împreună cu profunzimea câmpului
Animarea Camera cu obiectiv de 10, 15 şi 50 mm, setările Focal Length pentru diferite obiective virtuale
One Node Camera,Two Node Camera, animarea camerei 3D
Lucrul cu fişierele Eps, Psd, canal Alpha, RGB / CMYK
Lips Sync, sincronizarea buzelor într-o animaţie în funcţie de sunet, script bazat pe efectul Liquify
Liquify Effect pentru imagini vectoriale şi imagini raster, Mesh Distort
Liquify Effect pentru video, particularităţi ale tehnicii
Simulări presetate After Effects, ghid al principalelor simulări cu efect vizual ce pot fi aplicate rapid
Particle Systems, sisteme de particule After Effects: CC Particle World, CC Particle Systems şi Particle Playground

VII Plugins, efecte speciale

Ce este un Plugin, cum se obţin şi cum se instalează
Aplicaţii de compoziţie avansată şi efecte speciale cu pluginuri
Importul modelelor 3D statice şi animate, cu canal Alpha şi Matte
Construirea de efecte speciale folosind pluginuri, tehnici procedurale After Effects, adică fără imagini externe!!! Acestei secţiuni îi acordăm un spaţiu important.

Căi de optimizare a proiectelor After Effects, studiu de caz, tehnica Proxy!

DVD 4
Documentare, surse, studii de caz, template-uri, modificarea template
Dynamic Link, colaborare dinamică între Adobe After Effects și Adobe Premiere, Adobe Photoshop, Illustrator.
Back to content