Cursuri Autodesk Adobe Corel Web

Autodesk, 3D, Adobe, Corel, Sony, Web

Cursuri Autodesk, Adobe, Corel, Sony

Plata online cu card VISA

Cursuri Autodesk, Adobe, Web Design, Corel

Go to content
Cuprins Curs Arnold
<< AUTODESK CAD 3D > < 3D MAX, RANDARE
Cuprins Curs randare Arnold

Titlurile lecțiilor video din curs de randare cu Arnold 3D Studio Max

I. Introducere

1. Introducere – Mental Ray și iRay suport, căi de obținere gratuită a pluginului pentru versiuni mai noi decât 2017, prezentarea cursului, setări preliminare ale programului
2. Motoare de randare Mental Ray, Arnold, Corona, V-Ray. Instalarea Arnold pentru diferite versiuni 3D Studio Max, critical update, accesarea unei biblioteci de materiale Arnold, atribuirea Arnold ca motor de randare și Active Shade Render

II. Setarea luminilor, Materiale, Texturi
3. Construim prima scenă simplă, comutăm Render și Active Shade la Arnold, așezăm o primă lumină și studiem setările primare ale acesteia, atribuim un material Arnold Standard Surface si studiem balanța între setările de intensitate și expunere
4. Setări generale Arnold, reducerea Noise, atribuirea materialelor Standard Arnold Surface, Specular Reflections, culoarea și temperatura luminii, dezvoltarea umbrelor, forme ale emițătorului de lumină, reglarea intensității și a expunerii luminoase
5. Setarile surselor de lumina, exemple practice pentru forma emițătorului de lumină, pentru echilibrul dintre setările de intensitate și expunere, poziționarea sursei de lumină
6. Combinarea mai multor surse de lumina, Skydome, utilizarea Active Shade Mode
7. Generarea de materiale prin alocarea texturilor: texturi Difuse, Normal Map, Bump 2D, Bump Map, setarea Bump și Displace, 3 metode de lucru
8. Crearea materialelor cu Diffuse Color și Specular Reflections, setarea IOR, reglarea Noise cu ajutorul luminilor multiple, materiale cu transparență difuză - Transmission
9. Atribuirea de texturi obiectelor, materiale pe bază de texturi si coordonate de mapare, reglarea texturilor, UVW, materiale procedurale transparente – lichide, IOR, Environment Map
10. Materiale Coat – Clear Coat, setările pentru materiale opace și transparente, iluminarea scenei cu HDRI Environment
11. Exercitiu de iluminare cu mai multe surse dedicate pentru Diffuse, Specular, utilizarea Skydome, HDR, diffuse contribution=0, specular 1. Metodealternative de iluminare ambientala cu HDR
12. Exercitiu: Platic Paterial, setarea proprietatilor materialului conjugat cu setarile de lumini, utilizarea materialelor MaxToA, creearea propriului material

III. GI – Global Illumination, iluminarea golbală
13. AOV: Arbitrary Output Variables Manager
14. Setarea scenei de exercițiu, atribuirea primară a materialelor, setarea luminilor de bază
15. Panoul de setări GI, explorarea parametrilor, setări de randare avansată; vom explora fiecare parametru de render / GI și vo, constata efectele setărilor avansate pentru randare realistă
16. Randarea finala scenei, utilizarea obiectelor BIM, lumini HDR, exportul renderului cu canal Alpha, înlocuirea cerului din render în Photoshop
17. Global Illumination, setări de iluminare globală pentru obiecte transparente cu indice de refracție diferit, obiecte cu strălucire, buncing light, lumini HDR în iluminarea globală, calitatea randării – studiu de caz, post procesarea renderului, căi de reducere a timpului de randare.
8. Randarea arhitecurală Arnold, recapitulare
19. Mental Ray pentru 3D Studio Max 2018, obținerea și instalarea MR
20. Exercițiu de render GI
Back to content