Cursuri Autodesk Adobe Corel Web

Autodesk, 3D, Adobe, Corel, Sony, Web

Cursuri Autodesk, Adobe, Corel, Sony

Plata online cu card VISA

Cursuri Autodesk, Adobe, Web Design, Corel

Go to content
Cuprins curs randare Corona Renderer 2 si Phoenix FD
<< AUTODESK CAD 3D > < 3D MAX, RANDARE
Cuprins Curs randare Chaos Corona 2, Phoenix FD

Titlurile lecțiilor video din curs de randare cu Chaos Corona Render și Phoenix FD, Studio Max


1. Chaos Corona Renderer 8, 9

51 Introducere: Prezentarea updateurilor Chaos Corona pentru 3D Studio Max, de la versiunea 7 Hot fix 1 până la versiunea 9 Hotfix 1,
Chaos Corona Pattern, construirea texturilor din obiecte 3D desfăşurate repetitiv tiling pe suprafaţa unui alt obiect. Setările Chaos Corona Pattern Mod,

52 Chaos Corona Pattern, aplicaţie pentru construirea texturii realiste a unor materiale textile,

53 Chaos Procedural Clouds după updateul PRG Clear Sky, Chaos ne oferă acum posibilitatea de a seta cerul cu nori procedurali, care pot fi animaţi. Iluminarea norilor este corelată cu ora la care poziţia soarelui arată că ne aflăm,

53.a, Animarea norilor procedurali pentru a obtine un Time-lapse, aplicatie,

54 Chaos Cosmos, o uriaşă bibliotecă de smart assets, resurse inteligente care îşi relevă detaliile în funcţie de unghiul şi distanţa până la Chaos Corona Camera. Modele 3D gata texturate, cu coordonatele de mapare în Real World Scale, scene complete pe care doar trebuie să le importăm, peste 4.000 de obiecte grupate pe 11 categorii, inclusiv vegetaţie şi texturi ambientale HDRI.

S-a încheiat căutarea modelelor 3D, a texturilor, a fişierelor HDRI, a scenelor 3D în librăriile de pe internet!

Vă demonstrăm modul de lucru cu Chaos Cosmos.

55 Chaos Corona Scans, Materiale extraordinar de avansate, fiecare material fiind generat de de alte imagini scanate la rezoluție foarte mare, pentru a reflecta perfect fotorealismul, cu răspuns de tip real world la lumina Chaos Corona din scenă.
Obs. A se vedea și lectia 65 pentru setări avansate de materiale Chaos Scan,

56 HDRI Chaos Cosmos, texturile de iluminare ambientală din bibiloteca Chaos Cosmos importul EXR standard (2 clickuri!) respectiv particularizat, lucrul cu aceste texturi ambientale. Transformarea unui Proxy Chaos Cosmos în Mesh, înlocuirea materialului cu Chaos Scan.
Adiţional, prezentăm setările pentru randare cu conservarea memoriei în Chaos Corona Renderer,

57 Particularizarea completa a materialelor obiectelor Chaos Cosmos: vom demonstra modificarea structurii arborescente a obiectului Chaos Cosmos tip Proxy, vom face câte o modificare, apoi voi opri înregistrarea pe timpul randării ca să puteţi avea acces imediat la rezultat, fără să aşteptaţi 1-2 ore între setările experimentale,

58 Observaţie, variantă de lucru:  înlocuirea unui material direct din Chaos Cosmos Library, atribuirea sa unui obiect Chaos Cosmos, setări,

59 Concluzie Chaos Cosmos: a doua observaţie la finalul acestui capitol se referă la rezumarea tehnicilor de particularizare a obiectelor, materialelor şi scenei, şi se adresează în special designerilor şi arhitecţilor, proiectanţilor de mobilier, pentru a fi foarte clare direcţiile de lucru şi incredibila lor simplitate,

60 Lămurirea unei confuzii și a unei posibile erori în Chaos Cosmos,

61 Chaos Corona, tehnica de lucru, materiale Decal,

62 Aplicație Chaos Corona Decal, acoperă orice situație în care am dori să folosim Decal,

63 Chaos Cosmos și materiale Corona Decal,

64 Chaos Scatter Exclude - Include Region, Slope,

65 Shutter Speed Motion Blur / Shutter Curve for Motion Blur, DOF.
Obs. Introducere înlocuirea materialelor Chaos Scan pentru pregătirea scenei, explicarea feomenului de neclaritate în mișcare, studiu de caz
Lecție în 2 variante, completă respectiv scurtă,

66 Tonal Mapping Chaos Corona 9,

2. Introducere în Chaos Corona Phoenix FD

67 People: analiza tehnicilor de inserare a oamenilor în randarea arhitecturală, metoda 3D Studio Max - Populate și metoda Chaos Corona PHOENIX FD,

68 Chaos Phoenix: obținere, licență, instalare, prima aplicație: Fire, un foc în șemineu pentru o randare arhitecturală realistă
Atelier complet, flux de lucru:
- setarea simulării Chaos Phoenix FD Fire
- randarea unei imagini a scenei
-randarea simulării Phoenix FD Fire animat, ca secvență de imagini
- post procesarea Image Corona Editor si Adobe Photoshop
- compoziția celor două randări în Adobe After Effects, adaugarea de sunet.

68.b Post procesare suplimentară în Adobe After Effects, dispersia umbrelor și a luminii flăcărilor în încăpere,

69 Setarea completă a parametrilor simulării Phoenix Fire,

70 Simularea Smoke,

71 Simularea Candle Flame, probleme ale simulării,

71.b Tutorial Chaos Candle,

72 Simulările de tip Explosion, trei aplicații inclusiv randarea pe secvențe și post procesarea acestora în Adobe After Effects,

73 Simulări ale curgerii lichidelor, coliziuni cu recipiente,

74 Construcția scenei unui bazin de înot,

75 Interacțiunea a două simulări de lichide, un jet de apă în bazin,

76 Ferme de randare, resurse și procedura de lucru.

Proiectele de exercițiu 3D Studio Max

nu mai pot fi trimise ca arhivă care să conțină toate elementele arhivate (texturi, materiale, obiecte 3Ds, fișiere HDRI ,etc) deoarece în fiecare lecție construim proiectele împreună, pur și simplu inserând-le din biblioteca Chaos Cosmos, iar a le arhiva ar consuma inutil un spațiu imens. Doar cadrele care se generează în timpul unei singure simulări Phoenix au 1-3 Gb.
Pe de altă parte, Chaos nu permite distribuirea materialelor și a Asseturilor sale. Aveți totuși la dispoziție 22 de proiecte în format 3D Studio Max, care nu conțin Asseturile importate din Cosmos, dar aveți texturile și obiectele Obj/3Ds acolo unde au fost utilizate.

La deschiderea unui proiect, veți primi un mesaj care vă cere să descărcați Asset-urile asociate:
Missing Cosmos Files
Back to content