Curs Autodesk Inventor Pro 2019 - Cursuri

Logo Soft EDU

Cursuri Autodesk, Adobe, Web Design, Corel

Go to content

Curs Autodesk Inventor Pro 2019

< AUTOCAD C.A.D. >

Nivel de pregătire: începător, mediu, avansat

Secțiuni:

Avantajul utilizării programului Autodesk Inventor constă în faptul că poate fi descărcat, instalat și autorizat gratuit pe calculatorul personal pentru scopuri educaționale. Nici un program de acest calibru talie (CATIA, Solid Works, Pro Engineer) nu oferă această disponibilitate, ci presupune investiții semnificative pentru același rezultat: învațarea!

Prețurile pentru licențele comerciale sunt uriașe la produsele concurente, care fac același lucru, în același mod.

Odata însușite conceptele și obținute abilitățile specifice, veți putea lucra exact la fel și pe celelalte programe, fiindca diferențele sunt minore.
Autodesk Inventor Profesional oferă inginerilor și designerilor o soluție profesională de proiectare mecanică 3D, simulare, vizualizare și generare a documentației, realizând proiectare avansată de produs, analiză de element finit, calcul de sarcină și oboseală, simularea mișcării, design pentru matrițe mold, sheet metal design, proiectarea produselor din plastic, ansamblu de produs, desen de execuție și desen de ansamblu.

Proiectarea parametrică îl face un program extrem de eficient în producția reală, fiind folosit în proiectarea avansată industrială aeronautică, navală, electronică, robotică.
Autodesk Inventor, dezvoltat de compania de software Autodesk, este un program 3D utilizat în proiectarea, vizualizarea și simularea de produse. Autodesk Inventor concura direct cu SolidWorks si SolidEdge și mai puțin direct cu Pro/ENGINEER, CATIA, și NX (Unigraphics).
WIP - Proiect in derulare, reveniti sau solicitati sa fiti anuntati cand cursul este lansat pe piata.

Curs Autodesk Inventor PRO

Titlurile lectiilor video, descrierile exercitiilor si aplicatiilor din Curs Autodesk Inventor Pro

 
Precizări preliminare, noţiuni introductive
1 Cum folosim exerciţiile din acest curs Inventor?
2 Introducere în fluxul de lucru Inventor, module şi tipuri de fişiere
3 Tur preliminar de interfaţă, setări de bază pentru afişarea menu-rilor. Reafisarea browserului arborescent Model
4 Setări ale unităţilor de măsură şi standardelor folosite pentru document sau pentru aplicaţie, ISO şi ANSI, inch şi milimetri
5 Spaţiul My Home, utilităţi, setări
6 Căile de configurare a fişierelor Inventor
7 Modul de demararea a unui nou proiect, căile de salvare, fişierele IPJ

Sketch – schiţă. Concepte de bază Inventor
8 Întocmirea schiţei – sketch, fluxul de lucru sketch – part.
Concepte Inventor: parametrul dimensional
9 Sketch: Concepte Inventor: parametrul de constrângere. Tipuri de constrângeri
10 Manipularea obiectelor în spaţiul de lucru: View Cube şi Navigation Tools, Navigation Wheel
11 Analiza structurii unui proiect prin browserul Model, înţelegerea structurii arborescente a modelului, posibilităţi de editare a parametrilord

Instrumente de desenare Sketch în Inventor
12 Menul click dreapta, insturment extrem de util în desenare
13 Line, linia. Căi de desenare, desenarea cu precizie a liniei sau conturului poligonal, comutarea de la linie la arc de cerc
14 Instrumente elementare de desenare: arcul de cerc, comanda Arc. Comutarea productivă de la Line la Arc, folosind acelaşi instrument Line, cercul, dreptunhgiul, opţiuni de modificare şi mutare.
15 Aplicaţie Sketch: cerc, slot, linii ajutătoare la un unghi determinat, parametri dimensionali

Instrumente de editare Sketch în Inventor
16 Copierea, mutarea sau rotirea în relaţie cu constrângerile Inventor.
17 Trim şi Extend static şi dinamic, proceduri de lucru. Observaţie importanta referitoare la alegerea planurilor de desenare şi la selectarea schiţei corecte dinstructura arborescenta Model.
18 Fillet şi Chamfer, Polygon, text şi geometry text, point.

Part Design
19 Mirror şi Offset. Primul pas în editarea 3D: operaţiile Revolve şi Extrude, obţinerea primei piese Part, direcţii de lucru.
20 Editarea schiţei Sketch care stă la baza piesei Part, exerciţiu.
21 Elementul Hole: analiza practica a creerii unor strapungeri multiple prin mai multe metode, plasare elementului Hole si editarea parametrilor sai.
22 Plasarea Hole pe suprafata unui cilindru, constructia de plane offset – Offset Work Plane, exercitiu: alternativa de cotare a razei in loc de diametru, comanda Mirror
23  Offset Work Plane utilizat impreuna cu comanda Loft, moduri de a crea si exploata plane de lucru.
24 Work Plane la un unghi fata de o suprafata, alezaje inclinate fata de o suprafata, exploatarea planelor de lucru in aplicatii Loft.
25 Crearea de geometrie abstracta ajutatoare pentru desenare: axe, puncte, sistem de coordonate. Axis, Points, UCS - User Coordinate System.
26 Shell si Draft Face, exemplificarea operatiilor
27 Filetarea arborilor si alezajelor cu Thread, comanda Emboss, Face Draft cu optiunea Plane, Coil: realizarea spiralelor profilate.
28 Comanda Rib, introducere in Project Geometry.

Concepte avansate Autodesk Inventor
29 Project Geometry si Slice Graphics, definirea si exemplificarea conceptelor.
30  Slice Graphics, exploatarea conceptului, aplicatie impreuna cu Sweep Command.
31 Parametrii interdependenti.
Curs Autodesk Inventor PRO
Back to content